Leveringskoordinator/medarbejder til Sjælland

Leveringskoordinator/medarbejder søges til Sjælland

Kan du koordinere, samarbejde og tage fat? Så er det dig, vi søger til vores leveringsteam på Sjælland!

Jobbet:

Vi leder lige nu efter en ny kollega, som kan koordinere opgaver og har flair for at arbejde på computer og i at anvende IT-programmer, men som også har en god fysik og heller ikke er bange for at tage fat og lave det praktiske arbejde.

Du bliver en del af et leveringsteam på fire mand, som leverer planter og krukker på hele Sjælland og øerne. Du får 40 kollegaer på Sjælland, og 120 kollegaer på landsplan. Din rolle bliver at koordinere opgaverne og have kontakt til kunderne og vores sælgere. Du skal heller ikke være bange for at trække i arbejdstøjet og træde til som hjælper på opgaverne.

Derudover vil der være diverse ad-hoc opgaver på lageret og kontoret.

Det er en fordel, hvis du har teknisk indsigt i blandt andet biler, bygninger samt de maskiner vi bruger til opgaverne (Lifte, løftegrej med mere)

Din primære arbejdsplads vil være fra vores kontor i Køge, og du skal forvente en fleksibel arbejdstid, som du selv er med i planlægningen af.

Vil du læse mere om vores planteservice? Så kan du gøre det her

Krav

  • Kørekort B
  • Truckcertifikat er at foretrække
  • Kørekort til lastvogn samt EU kvalifikationsbevis foretrækkes
  • Sprogkundskaber: Dansk i tale og skrift og kunne og gøre sig forståelig på tysk/engelsk
  • Ren straffeattest skal fremvises

 

Løn efter kvalifikationer.

Værdier og kultur

Professionalisme, Arbejdsglæde, Ansvarlighed, Respekt og Kvalitet

Vi er en servicevirksomhed med stort S, og derfor er ordet service også en del af vores navn og har været det siden 1989.

Den gode kunderelation er enorm vigtig for os, men foruden at være imødekommende og åbne ude i virksomhederne, så skal vi også levere en høj og ensartet kvalitet hver gang.

Vores måde at arbejde på afspejler sig i de værdier og den kultur, som trives hos os. Lidt jydsk sagt ser vi os selv som ‘bøvlbefriere’, der kan løse alt i flok og aldrig giver op. Holdånd er derfor et centralt begreb for os, ligesom vores værdisæt også er fastsat af medarbejderne selv.

Mens værdierne ansvarlighed, professionalisme og kvalitet alle handler om vores arbejde, så tager respekt og arbejdsglæde mere afsæt i fællesskabet og den måde, vi behandler hinanden og andre på.

Læs mere her: https://katalog.jydsk-planteservice.dk/profilbrochure/

Vi forventer, at du er:
  • Udadvendt og positiv
  • Præsentabel
  • Erfaren fra lignende opgaver
  • Lærenem
  • Villig til at lære
Lyder ovenstående til at være en stilling for dig, så send os en ansøgning på:

Måtte du have spørgsmål til ovenstående så giv vores afdelingsleder Lars Henriksen et kald, på tlf. 2228 2837

Vi forventer at skulle bruge vores nye medarbejder 1. januar eller 1. februar, og vi vil derfor gerne have din ansøgning senest den 8. december.

Hvis dine jobønsker ikke matcher de ledige stillinger, vi har netop nu, så er du altid velkommen til at sende os en uopfordret ansøgning.

Send din ansøgning til job@jydsk-planteservice.dk