Hos JM Optik er det vigtigt, at kunderne føler sig hjemme, og at de får en personlig service. Den service skal begynde, allerede når kunderne træder ind, og derfor skal atmosfæren være hyggelig, omgivelserne føles hjemlige og indeklimaet være i top. Derfor valgte JM Optik at få en planteløsning.
”Vi værdsætter, at folk vælger os som deres optiker, og det vil vi gerne have, at de kan mærke. Derfor har vi gjort noget ekstra ud af vores butik med blandt andet planter, som har skabt en hyggelig, hjemlig atmosfære, hvor også indeklimaet er i top.”
Steen Mortensen, indehaver af en af Danmarks mest moderne optikerforretninger, JM Optik, lægger ikke fingre imellem, når han skal fortælle om, hvorfor JM Optik har valgt en planteløsning fra Jydsk Planteservice. Billederne bakker ligeledes op om hans pæne ord, og viser en moderne, grøn butik, hvor der er gjort noget ekstra for kunderne.
“Folk er ikke bare et nummer hos os, så vi har gjort noget ekstra ud af butikken, så de kan mærke, at vi mener det. De skal føle sig hjemme, og jo mere vi laver af sådanne tiltag, også vores loungeområde, jo bedre bliver stemningen, og så kan de forhåbentlig mærke, at vi værdsætter dem.”