Kundeundersøgelse

Hvad siger vores kunder ...

anlægsarbejde, grøn streg, lej kunst, leje af kunst, leje kunst, lej planter, mosvæg, plantevæg, plantevægge
I Jydsk Planteservice arbejder vi hele tiden på at gøre det bedre for dig som kunde.

Derfor laver vi løbende undersøgelser blandt vores kunder for at sikre, at det også er blevet bedre at være kunde hos os.

Vi har indbudt vores godt 4500 kunder til at deltage i en tilfredshedsundersøgelse, og derfor spurgt til deres holdning til nedenstående spørgsmål

Hvor tilfredse er I overordnet set med Jydsk Planteservice som samarbejdspartner?

  • 78,3% Meget tilfredse
  • 19,3% Tilfredse
  • 1,9% Midt i mellem
  • 0,5% Utilfreds
  • 0,0% Meget utilfredse

Hvor tilfredse er I med at modtage servicerapporten elektronisk?

  • 93,9% Meget tilfredse
  • 4,1% Tilfredse
  • 1,2% Midt i mellem
  • 0,5% Utilfreds
  • 0,2% Meget utilfredse

Hvad siger EG om vores samarbejde på landsplan?

anlægsarbejde, grøn streg, lej kunst, leje af kunst, leje kunst, lej planter, mosvæg, plantevæg, plantevægge
“Som en stor koncern med afdelinger landet over, så er vi fantastisk glade for vores samarbejde med Jydsk Planteservice. De er super professionelle og leverer ensartet alle steder.
De sparer os for meget bøvl, og jeg kan sådan set ikke forestille mig det bedre.”

Erik Lüneborg Andersen, Teamleder administration, EG

EG Logo

Lever den udførte service op til Jeres forventninger?

  • 80,5% Meget tilfredse
  • 16,4% Tilfredse
  • 2,4% Midt i mellem
  • 0,5% Utilfreds
  • 0,2% Meget utilfredse

Lever vi op til Jeres forventning om kvalitetssikring?

  • 72,0% Meget tilfredse
  • 22,3% Tilfredse
  • 5,5% Midt i mellem
  • 0,0% Utilfreds
  • 0,3% Meget utilfredse

Ønsker du at høre mere om vores planteløsninger?

- så udfyld formularen nederst på siden, så kontakter vi dig hurtigst muligt.

Er I tilfredse med vores respond-/svartider ved enhver form for henvendelse?

  • 71,8% Meget tilfredse
  • 26,1% Tilfredse
  • 2,1% Midt i mellem
  • 0,0% Utilfreds
  • 0,0% Meget utilfredse

Er det nemt at bestille varer eller ydelser hos os?

  • 75,5% Meget tilfredse
  • 19,7% Tilfredse
  • 3,3% Midt i mellem
  • 1,5% Utilfreds
  • 0,0% Meget utilfredse

Hvad siger Mentor-IT om os?

anlægsarbejde, grøn streg, lej kunst, leje af kunst, leje kunst, lej planter, mosvæg, plantevæg, plantevægge
“Vi er enormt glade for samarbejdet med Jydsk Planteservice og særligt vores faste servicegartner. Kommunikationen er enkel og rigtig god, og fordi hun kender både os og huset indgående, så sparrer vi løbende omkring ændringer og ønsker.”

Søren Frandsen, Kommerciel direktør i Mentor IT

Mentor IT Logo

Er det nemt at komme i kontakt med os?

  • 79,7% Meget tilfredse
  • 18,2% Tilfredse
  • 1,7% Midt i mellem
  • 0,3% Utilfreds
  • 0,0% Meget utilfredse

Er I tilfredse med vores udvalg af produkter og serviceydelser?

  • 74,2% Meget tilfredse
  • 21,6% Tilfredse
  • 3,8% Midt i mellem
  • 0,3% Utilfreds
  • 0,0% Meget utilfredse

Procudan kom tilbage, hvorfor?

anlægsarbejde, grøn streg, lej kunst, leje af kunst, leje kunst, lej planter, mosvæg, plantevæg, plantevægge
“Gennem tiden har vi prøvet flere forskellige leverandører, men hos Jydsk Planteservice har vi fundet det, vi eftersøger. Hver enkelt plante bærer præg af, at de ikke går på kompromis med kvalitet, og hvis der opstår et problem, så er servicegartneren der med det samme.”

Annette Bugge Raarup, Administrativ koordinator, Procudan

Procudan Logo

Lever vores servicegartners diskretion op til Jeres forventninger?

  • 89,7% Meget tilfredse
  • 9,6% Tilfredse
  • 0,5% Midt i mellem
  • 0,3% Utilfreds
  • 0,0% Meget utilfredse

Tilser vi Jeres beplantninger med et tilfreds interval?

  • 81,1% Meget tilfredse
  • 15,0% Tilfredse
  • 2,6% Midt i mellem
  • 0,5% Utilfreds
  • 0,7% Meget utilfredse
“Der skal lyde en stor tak til alle de kunder, der har svaret, og dermed hjulpet os til at blive klogere og endnu bedre…”

Jørgen Lund, Direktør Jydsk Planteservice

Jørgen Lund

Ønsker du at høre mere omkring planteservice og mulighederne med planter så udfyld formularen herunder.

  • Træffer vi dig ikke på telefonen, sender vi en mail.
  • Den lokale medarbejder vil kontakte dig
  • Vi forbereder os, inden vi ringer til dig.