Hvad siger vores kunder

Ikon,

I Jydsk Planteservice arbejder vi hele tiden på at gøre det bedre for dig at være kunde hos os. Vi kan altid blive bedre, og derfor sætter vi stor pris på feedback. 

Derfor laver vi løbende undersøgelser blandt vores kunder for at sikre, at de er glade for at være hos os.

Vi har i foråret 2021 indbudt vores godt 4500 kunder til at deltage i en tilfredshedsundersøgelse, hvor vi har spurgt dem indtil deres ærlige holdninger til nedenstående spørgsmål. 

Hvor tilfredse er I overordnet set med Jydsk Planteservice som samarbejdspartner?

Hvor tilfredse er I med jeres gartner?

Hvad siger EG om vores samarbejde på landsplan?

Ikon,
“Som en stor koncern med afdelinger landet over, så er vi fantastisk glade for vores samarbejde med Jydsk Planteservice. De er super professionelle og leverer ensartet alle steder.
De sparer os for meget bøvl, og jeg kan sådan set ikke forestille mig det bedre.”

Erik Lüneborg Andersen, Teamleder administration, EG

EG Logo

Lever vi op til jeres forventninger om kvalitet?

Tilser vi jeres beplantninger med et tilfredsstillende interval?

Ønsker du at høre mere om vores planteløsninger?

- så udfyld formularen nederst på siden, så kontakter vi dig hurtigst muligt.

Er det nemt at komme i kontakt med os?

Lever vores servicegartners diskretion op til jeres forventninger?

Hvad siger Mentor-IT om os?

Ikon,
“Vi er enormt glade for samarbejdet med Jydsk Planteservice og særligt vores faste servicegartner. Kommunikationen er enkel og rigtig god, og fordi hun kender både os og huset indgående, så sparrer vi løbende omkring ændringer og ønsker.”

Søren Frandsen, Kommerciel direktør i Mentor IT

Mentor IT Logo

Er I tilfredse med vores udvalg af produkter og serviceydelser?

Hvad synes I om vores miljøpolitik?

Procudan kom tilbage, hvorfor?

Ikon,
“Gennem tiden har vi prøvet flere forskellige leverandører, men hos Jydsk Planteservice har vi fundet det, vi eftersøger. Hver enkelt plante bærer præg af, at de ikke går på kompromis med kvalitet, og hvis der opstår et problem, så er servicegartneren der med det samme.”

Annette Bugge Raarup, Administrativ koordinator, Procudan

Procudan Logo

Hvor tilfredse er I med at modtage servicerapporten elektronisk?

Er det nemt at bestille hos os?

“Der skal lyde en stor tak til alle de kunder, der har svaret, og dermed hjulpet os til at blive klogere og endnu bedre…”

Jørgen Lund, Direktør Jydsk Planteservice

Jørgen Lund

Ønsker du at høre mere omkring planteservice og mulighederne med planter så udfyld formularen herunder.

  • Træffer vi dig ikke på telefonen, sender vi en mail.
  • Den lokale medarbejder vil kontakte dig
  • Vi forbereder os, inden vi ringer til dig.