Kundeundersøgelse 2021

Hvad siger vores kunder

I Jydsk Planteservice arbejder vi hele tiden på at gøre det bedre for dig at være kunde hos os. Vi kan altid blive bedre, og derfor sætter vi stor pris på feedback. 

Derfor laver vi løbende undersøgelser blandt vores kunder for at sikre, at de er glade for at være hos os.

Vi har i foråret 2021 indbudt vores godt 4500 kunder til at deltage i en tilfredshedsundersøgelse, hvor vi har spurgt dem indtil deres ærlige holdninger til nedenstående spørgsmål. 

Hvor tilfredse er I overordnet set med Jydsk Planteservice som samarbejdspartner?

0 %
Meget tilfreds
0 %
Tilfreds
0 %
Hverken eller
0 %
Utilfreds
0 %
Meget utilfreds
0 %
Ved ikke

Hvor tilfredse er I med jeres gartner?

0 %
Meget tilfreds
0 %
Tilfreds
0 %
Hverken eller
0 %
Utilfreds
0 %
Meget utilfreds
0 %
Ved ikke

Hvad siger EG om vores samarbejde på landsplan?

Som en stor koncern med afdelinger landet over, så er vi fantastisk glade for vores samarbejde med Jydsk Planteservice. De er super professionelle og leverer ensartet alle steder.

De sparer os for meget bøvl, og jeg kan sådan set ikke forestille mig det bedre.

EG Logo
Erik Lüneborg Teamleder administrationen, EG

Lever vi op til jeres forventninger om kvalitet?

0 %
Meget tilfreds
0 %
Tilfreds
0 %
Hverken eller
0 %
Utilfreds
0 %
Meget utilfreds
0 %
Ved ikke

Tilser vi jeres beplantninger med et tilfredsstillende interval?​

0 %
Meget tilfreds
0 %
Tilfreds
0 %
Hverken eller
0 %
Utilfreds
0 %
Meget utilfreds
0 %
Ved ikke

Hvad siger Mentor-IT om os?

“Vi er enormt glade for samarbejdet med Jydsk Planteservice og særligt vores faste servicegartner. Kommunikationen er enkel og rigtig god, og fordi hun kender både os og huset indgående, så sparrer vi løbende omkring ændringer og ønsker.”

Mentor IT Logo

Søren Frandsen
Kommerciel direktør, Mentor-IT

Er det nemt at komme i kontakt med os?

0 %
Meget tilfreds
0 %
Tilfreds
0 %
Hverken eller
0 %
Utilfreds
0 %
Meget utilfreds
0 %
Ved ikke

Lever vores servicegartners diskretion op til jeres forventninger?

0 %
Meget tilfreds
0 %
Tilfreds
0 %
Hverken eller
0 %
Utilfreds
0 %
Meget utilfreds
0 %
Ved ikke

Procudan kom tilbage, hvorfor

“Gennem tiden har vi prøvet flere forskellige leverandører, men hos Jydsk Planteservice har vi fundet det, vi eftersøger. Hver enkelt plante bærer præg af, at de ikke går på kompromis med kvalitet, og hvis der opstår et problem, så er servicegartneren der med det samme.”

Procudan Logo
Annette Bugge Raarup Administrativ koordinator, Procudan

Hvad synes I om vores miljøpolitik?

0 %
Meget tilfreds
0 %
Tilfreds
0 %
Hverken eller
0 %
Utilfreds
0 %
Meget utilfreds
0 %
Ved ikke

Er I tilfredse med vores udvalg af produkter og serviceydelser?

0 %
Meget tilfreds
0 %
Tilfreds
0 %
Hverken eller
0 %
Utilfreds
0 %
Meget utilfreds
0 %
Ved ikke

Hvor tilfredse er I med at modtage servicerapporten elektronisk?

0 %
Meget tilfreds
0 %
Tilfreds
0 %
Hverken eller
0 %
Utilfreds
0 %
Meget utilfreds
0 %
Ved ikke

Er det nemt at bestille hos os?

0 %
Meget tilfreds
0 %
Tilfreds
0 %
Hverken eller
0 %
Utilfreds
0 %
Meget utilfreds
0 %
Ved ikke

“Der skal lyde en stor tak til alle de kunder, der har svaret, og dermed hjulpet os til at blive klogere og endnu bedre…”

Jørgen Lund, Direktør Jydsk Planteservice,

Jørgen Lund
Direktør Jydsk Planteservice

FÅ ET TILBUD PÅ …

Kontorbeplantning,

Vi ringer dig gerne op...

Udfyld formularen herunder!
– så kontakter vi dig hurtigst muligt. 

Jydsk Planteservice logo,

BOOK ET BESØG

Udfyld formularen, så hører du fra os hurtigst muligt!